Undrar du något?

Varför står det ett annat namn på min biljett?

Minupplevelse.se är ett andrahandsombud vilket betyder att den tryckta informationen som står på biljetten såsom namn, pris, bokningsnummer, adress m.m. tillhör den kunden som bokade biljetten hos förstahandsombudet. Detta påverkar inte biljettens äkthet och vi garanterar att biljetterna fungerar.

Varför står det ett annat pris på biljetterna än det pris jag har betalat?

Minupplevelse.se är ett andrahandsombud och priset hos oss kan vara billigare eller dyrare än det som står på biljetten. Detta påverkar inte biljetternas giltighet.

När får jag mina biljetter?

Dina biljetter skickas till din e-post och leverans sker vanligtvis inom 48 timmar, finns de inte där inom 48 timmar, kontakta oss. Ibland kan e-post hamna i skräpposten, kontrollera även om biljetterna kan ha hamnat där. 

Jag saknar min bokningsbekräftelse?

Bokningsbekräftelsen kommer till din e-post direkt efter köpet. Ibland kan bekräftelsen hamna i skräpposten. Hittar ni den inte där, kontakta oss.

Kan jag ångra mitt köp, finns ångerrätt?

Distansavtalslagens regler angående ångerrätt gäller inte på biljettköp och därmed finns heller inget öppet köp/ångerrätt eller bytesrätt på biljetter i Sverige. Oavsett vilket betalsätt som använts är köpet bindande och återköps ej.

Hur vet jag att mina biljetter är äkta och giltiga?

Minupplevelse.se har äkthetsgaranti på samtliga biljetter som köps via Minupplevelse.se. Vid leverans av falsk eller makulerad biljett erhåller kunden full återbetalning. För att äkthetsgarantin skall träda i kraft måste kontakt med Minupplevelse ske inom 2 månader efter att evenemanget ägt rum. Kontakt sker via e-post till Kontakt@minupplevelse.se.

 

Många kontaktar oss angående ovanstående frågor, vänligen läs dem innan du kontaktar oss, tack på förhand!
Tel: 08- 677 87 00 (10.00 - 12.00) 
Mail: kontakt@minupplevelse.se