Undrar du något?
Särskild information gällande Vaccinbevis:
Från och med den 1 december 2021 så blir det krav för alla över 18 år att kunna uppvisa vaccinpass vid entrén för evenemang med fler än 100 besökare.
Vi ber er ta detta i beaktning innan ni bokar biljetter. Att man inte vaccinerat sig godtas inte som giltig anledning för att utnyttja vårt avbokningsskydd.
Vad händer om mitt evenemang blir inställt / körs utan publik?
Enligt våra köpevillkor (läs fullständiga köpevillkor här) så uppgår ersättningen av biljettpriset till face-value av biljetten, dvs det pris som arrangören satt på biljetten, detta i de fall som återbetalning sker från arrangörens sida.
Varför står det ett annat namn på min biljett?
Minupplevelse.se är ett andrahandsombud vilket betyder att den tryckta informationen som står på biljetten såsom namn, pris, bokningsnummer, adress m.m. tillhör den kunden som bokade biljetten hos förstahandsombudet. Detta påverkar inte biljettens äkthet och vi garanterar att biljetterna fungerar.
Varför står det ett annat pris på biljetterna än det pris jag har betalat?
Minupplevelse.se är ett andrahandsombud och priset hos oss kan vara billigare eller dyrare än det som står på biljetten. Detta påverkar inte biljetternas giltighet.
När får jag mina biljetter?
Dina biljetter skickas till din e-post och leverans sker vanligtvis inom 48 timmar, finns de inte där inom 48 timmar, kontakta oss. Ibland kan e-post hamna i skräpposten, kontrollera även om biljetterna kan ha hamnat där.
Jag saknar min bokningsbekräftelse?
Bokningsbekräftelsen kommer till din e-post direkt efter köpet. Ibland kan bekräftelsen hamna i skräpposten. Hittar ni den inte där, kontakta oss.
Kan jag ångra mitt köp, finns ångerrätt?
Distansavtalslagens regler angående ångerrätt gäller inte på biljettköp och därmed finns heller inget öppet köp/ångerrätt eller bytesrätt på biljetter i Sverige. Oavsett vilket betalsätt som använts är köpet bindande och återköps ej.
Hur vet jag att mina biljetter är äkta och giltiga?
Minupplevelse.se har äkthetsgaranti på samtliga biljetter som köps via vår webbplats. Skulle det uppstå problem vid insläppet så hör av er omedelbart. Kontakt måste ske inom 2 månader efter att evenemanget ägt rum. Kontakt sker via e-post till Kontakt@minupplevelse.se.
Många kontaktar oss angående ovanstående frågor, vänligen läs igenom svaren innan du kontaktar oss, tack på förhand!
Mail: kontakt@minupplevelse.se