Undrar du något?

Särskild information gällande Coronaviruset.

Vi vet att det är många som undrar om sitt evenemang blir inställt eller inte. Tyvärr så vet vi sällan mer än vad ni gör och vi ber er visa förståelse för detta och hålla er uppdaterade genom nyhetsflöden och direkt hos arrangörens hemsida.

Vi kommer prioritera de kunder vars evenemang äger rum inom snarast framtid, det kan gälla samma dag eller morgondagen.

Om ingenting annat sagts så ber vi er hålla kvar i er biljett tills vidare då de flesta evenemang försöker skjuta fram datumen hellre än att ställa in helt och hållet.

Tack för er förståelse.

Vad händer om mitt evenemang blir inställt / körs utan publik?

Enligt våra köpevillkor (läs fullständiga köpevillkor här) så uppgår ersättningen av biljettpriset till face-value av biljetten, dvs det pris som arrangören satt på biljetten, detta i de fall som återbetalning sker från arrangörens sida.

 

Varför står det ett annat namn på min biljett?

Minupplevelse.se är ett andrahandsombud vilket betyder att den tryckta informationen som står på biljetten såsom namn, pris, bokningsnummer, adress m.m. tillhör den kunden som bokade biljetten hos förstahandsombudet. Detta påverkar inte biljettens äkthet och vi garanterar att biljetterna fungerar.

Varför står det ett annat pris på biljetterna än det pris jag har betalat?

Minupplevelse.se är ett andrahandsombud och priset hos oss kan vara billigare eller dyrare än det som står på biljetten. Detta påverkar inte biljetternas giltighet.

När får jag mina biljetter?

Dina biljetter skickas till din e-post och leverans sker vanligtvis inom 48 timmar, finns de inte där inom 48 timmar, kontakta oss. Ibland kan e-post hamna i skräpposten, kontrollera även om biljetterna kan ha hamnat där. 

Jag saknar min bokningsbekräftelse?

Bokningsbekräftelsen kommer till din e-post direkt efter köpet. Ibland kan bekräftelsen hamna i skräpposten. Hittar ni den inte där, kontakta oss.

Kan jag ångra mitt köp, finns ångerrätt?

Distansavtalslagens regler angående ångerrätt gäller inte på biljettköp och därmed finns heller inget öppet köp/ångerrätt eller bytesrätt på biljetter i Sverige. Oavsett vilket betalsätt som använts är köpet bindande och återköps ej.

Hur vet jag att mina biljetter är äkta och giltiga?

Minupplevelse.se har äkthetsgaranti på samtliga biljetter som köps via vår webbplats. Skulle det uppstå problem vid insläppet så hör av er omedelbart. Kontakt måste ske inom 2 månader efter att evenemanget ägt rum. Kontakt sker via e-post till Kontakt@minupplevelse.se.

 

Många kontaktar oss angående ovanstående frågor, vänligen läs dem innan du kontaktar oss, tack på förhand!

Mail: kontakt@minupplevelse.se